טיול ג'יפים בפירנאים

הרבה משפחות ישראליות הנהנות לעשות טיולי שטח עם הילדים בארץ גילו את הרי הפירנאים החוצצים בין ספרד לצרפת המהווים גבול טבעי בין שתי מדינות אלה. טיול ג'יפים בפירנאים הפך לטרנד משפחתי מאד נפוץ ורבים מוצאים את עצמם מתכננים חופשה כזו בתקופת חג הפסח, בקיץ או בתקופת חגי תשרי.

הרי הפירנאים המקסימים

הרי הפירנאים משתרעים בין הים התיכון ועד לאוקיאנוס האטלנטי והם באורך כולל של 450 ק"מ והם נחשבים ליער העד האחרון באירופה. בהרים אלה ניתן לעשות אין ספור טיולי שטח או טיולים רגליים, טיולים על גבי סוסים וכיוצא באלה. ההרים משופעים באטרקציות לכל המשפחה וכן אטרקציות אתגריות רבות כמו ראפטינג בנהרות גדולים, שייט באגמים, טיפוס מצוקים, מסלולי סקי לחורף וכיוצא באלה. בהרים כמה פארקים ענקיים ובהם פעילויות רבות לילדים, אבל למי שאוהב טיולי שטח מחכים מסלולי טיול מרהיבים שכמותם לא ראיתם בשום מקום אחר עם נופים מרהיבים וכפרים ציוריים עם שווקים ומסעדות מקומיות נהדרות.

מתי ואיך לצאת להרי הפירנאים?

טיול ג'יפים לפירנאים עם הילדים מומלץ לעשות בתקופת החגים – פסח וחגי תשרי או בתקופת חופשת הקיץ. ניתן להתארגן באופן עצמאי לטיול שכזה ומומלץ לעשות זאת לפחות עם עוד משפחה כדי שלילדים תהיה חברה מעניינת. דרך נוספת ומאד מומלצת היא להצטרף לטיולים מאורגנים שמארגנות חברות טיולים המתמחות בטיולי שטח מיוחדים למשפחות עם ילדים. טיול ג'יפים בפירנאים עם ילדים מצריך תכנון בהתאם לגיל המשתתפים וליכולת האתגרית שלהם. בכל מקרה לא מומלץ לצאת לטיולים אלה עם ילדים קטנים מגיל 6.

רוב הטיולים הללו מתחילים בעיר ברצלונה שמהווה בעצמה אטרקציה נהדרת למשפחות עם ילדים וברובם הם מתוכננים ל 6 עד 8 ימים של טיולי שטח ולינה במלונות מקומיים כפריים.

This entry was posted in טיולים ונופש אחרי החתונה. Bookmark the permalink.